Fotografia biznesowa

Jeżeli…

1. masz potrzebę pogłębiania zapamiętywalności swojej marki
2. chcesz angażować swoich odbiorców
3. pragniesz wzmacniać wiarygodność firmy

Będziesz potrzebować zdjęć swojego przedsiębiorstwa, pracowników, wydarzeń.

Dlaczego?

Wykorzystywanie zdjęć na stronach internetowych, w tekstach reklamowych, oraz wszelkich materiałach promocyjnych znacznie wpływa na zapamiętywalność treści. Potwierdzają to badania prowadzone w nurcie psychologii poznawczej – jeśli teksty zaopatrzone są w korelujące z nimi obrazy poruszają zupełnie inne obszary ludzkiego mózgu i łatwiej są przyswajane.*

W dobie portali społecznościowych okazuje się, że fotografie są niezbędne. Posty na Facebooku zawierające zdjęcia przyciągają 57% więcej fanów i są 7 razy częściej komentowane, niż same teksty.**

Zdjęcia w biznesie – obojętnie czy drobnego przedsiębiorcy, salonu fryzjerskiego, grupy handlowców, czy załogi wielkiej korporacji – sprawiają, że firma przestaje być anonimowa. To z kolei przekłada się na jej wiarygodność.

foto-oferta-biznes

Propopnuję

W zakresie usług znajduje się fotografia biznesowa. Uwieczniam ważne wydarzenia z historii firmy: konferencje, targi, spotkania z VIP’ami, szkolenia, wydarzenia artystyczne, imprezy kulturalne.

Zajmuję się robieniem zdjęć reklamowych oraz portretów biznesowych.

Posiadam studio do fotografii produktowej (namioty bezcieniowe, oświetlenie studyjne). W Internecie decyzje o zakupie produktu podejmuje się przede wszystkim dzięki profesjonalnie wykonanym zdjęciom. Proponuję: packshoty, zdjęcia z tłem, aranżacje. Zawsze jesteśm otwarta na propozycje.

Zapraszam

W związku z powyższym zapraszam do zadbania o wizerunek swojej firmy poprzez wykonanie zdjęć biznesowych:
www.kuklinscyphotography.pl
Kontakt: kp@kuklinscyphotography.pl

* Maria Kierach, Bartosz Ogonowski (2012). Wpływ ilości informacji i atrakcyjności wizualnej prezentacji na zapamiętywanie prezentowanych treści, E-mentor, 1 (43).Tomasz Maruszewski (2002). Psychologia poznania. Sposoby rozumienia siebie i świata. Gdańsk: Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne.

**http://komputerwfirmie.gazeta.pl/itbiznes/1,54786,11845505,Slowa__ktore_angazuja_uzytkownikow_Facebooka.html